Monday, August 29, 2011

Tips Menyambut Raya Aidilfitri

Raya dah dekat. Tak sampai berapa jam je lagi. Mesti anda-anda semua sudah buat macam-macam untuk menyambut raya setahun sekali ni. Dari buat ketupat, lemang, kuih raya, beli baju, beli langsir, beli perabut, gaduh nak balik rumah belah bini atau suami, menangis sebab x dapat balik kampung dan macam-macam lagi. Aku? Aku biasa-biasa je, ada cadang nak pakai baju warna sama dengan seseorang tapi atas sebab-sebab tertentu aku x dapat pakai. Oh demm.

Di sini aku ada tips untuk anda semua menyambut raya dengan gembira.

1)...

2)...

3)...

4)...

5)...

6) Daripada bersemangat nak beraya, baik kita fikir tentang bulan Ramadan yang kita akan tinggalkan sekejap lagi. Yep, dah nak abis puasa ni baru la aku sedar yang aku tak gunakan Ramadan dengan sebaiknya.

Ok semua. Selamat hari raya. Maaf zahir batin. Jangan lupa mintak maaf dgn aku, dan jangan lupa ganti puasa kalau tertinggal.

No comments:

Post a Comment