Tuesday, May 31, 2011

Pepsi Kem Mega Kristal: Ini penamatnya. Eceh.

Mari kita bercerita mengenai Pepsi Kem Mega Kristal pulak haha.

Kem ni mcm penutup utk program Pepsi tahun ni. Khas utk darjah 6, SK Beranang. Berlangsung selama 3 hari 2 malam kat Dusun Contoh, UPM. Budak2 seramai 64 orang (kot) dan AJK serta fasi seramai 30 org (kot).

Bagi aku, kem ni seronok la. Best dapat buli budak2 kecik haha. AJK and fasi pun member2 sendiri so enjoy jela kerjanye. Tambah seronok lepas denda budak2 tu leh keluar tgok final Barca-MUFUCK. Tahniah kepada Barca, penyokong MU leh pg jahanam haha. Jangan nak nangis pastu butthurt penyokong Barca. Shut the fuck up and enjoy kekalahan team setan merah kesayangan korg tu ok?

In the end pape pn aku harap dpt join lagi untuk tahun hadapan. Nak buli budak2 tu lagi. Haha.

Thanks kepada semua yg bagi kerjasame:
Hazmi tuan besar/paling garang
Az puan besar
Kak Ieyka puan besar no 2
Acap syg masnie
Awe kaki marah budak
Jijie syg big papa
Bubu syg fatin
Ilham demam
Kema abg lawak
Fatin syg bubu
Fatin lg sorg kaki lawa
Ekim tudung gulung mamak maulana
Kakak final year 2 org tapi bdn mcm budak sekolah rendah
Andy sebab tlg aku angkat brg
Amad ntah xtau nak letak ape
Baidi syg sopea
Yaser kelisa
Sopea syg Baidi
Nana blur haha
Keyna ntah xtau nak letak ape #2
Din bos MTM aku
Kak EG bini bos MTM aku
& lain2. aku xleh nak pikir dah. Sori. And thanks alot guys muah muah <3

Now, ready nak balik rumah jela. Yahooo.

No comments:

Post a Comment