Sunday, May 22, 2011

Zuhaili Sulaiman


Nama: Zuhaili Sulaiman
DOB: XX-XX-XXXX
No telefon: 017-7XXXXXX


Ok malam ni aku nak cerita pasal kawan aku. Haha harap die x marah sebab aku nak ngutuk die ni.

1) Aku kenal die mase hujung form 4. Mase tu aku baru tukar sekolah. Awal2 mmg x rapat pun. Aku kan pemalu.

2) Now belajar kat UPM, same mcm aku. Bachelor ape ntah aku pun xtau.

3) Die sangat ganas. Suka pukul orang. Suka pukul aku tanpa sebab. Suka marah org. Suka marah aku tanpa sebab. Dgr citer, die gangster kat tempat die.

4) Best kalau gaduh dgn die. Haha.

5) Kopi O die. No words can describe it. Seriously, korg kena pegi umah die, pastu pakse die buat kopi O.

6) Die skrg makin comel. Err, makin tembam. Or makin gemuk.

7) "ad byk harsh words. some smpai ak kn istighfar jap. still ad byk idea. ant blog yg ak kdg2 suh kwn ak bc." her words for my blog. Ade pembace setia rupenye. Haha. Thanks li.

8) Jangan cube nak ngorat die. Sebab aku nak ngorat dulu. Haha.

Tu jela kot. Hope die gembire dgn entry ini. And aku akan usahakan untuk kuarkan lagi idea2 bangang dan carutan yang brsesuaian untuk blog aku ni. Yeaah.

p/s: Tlg jgn pukul aku li. Please.

3 comments:

  1. haha^^
    love to read this
    x sangke lak jumpe...
    ni pun kwn aq gak...
    aq ngah google nme de... jmpe lak ni^^
    klu de bace mende ni, mesT besh^^

    ReplyDelete
  2. hehe
    sccare jujurnye... yes...
    tp dpan de tamo ckp

    ReplyDelete