Saturday, April 30, 2011

Aku universal. #2

Mamat muka hujung tu apehal lancau sgt?

Yeah aku nak kutuk 24:7 band Kpop celup buatan Malaya, tapi ramai sgt yg dok citer. So baik aku diam, sebab benda2 tu terang-terangan bebal dan bodoh. K = keindahan? K = konek ade la. Kalau rase nak join kutuk benda lancau ni datang la ke page kat FB ni dan like:Anti 24:7.

Aku nak memperkenalkan satu band dari negara Matahari Terbit, Jepun. Memperkenalkan, HEAD PHONES PRESIDENT! Clap clap clap!







Even aku x paham ape minah Jepun ni dok nyanyi, aku still enjoy their song. Lagipun aku rase minah ni kawaii. Haha. Nama minah ni ANZA, and dia pernah berlakon Sailormoon musical. Oh you gorgeous.

More story about this band, pergi sini. And tolong la dengar lagu Korea byk sgt pastu perasan sorg2.

2 comments:

  1. geli lah wei...tp yang ni cmne..aku nk dengor komen ko sal yg ni...huhuhuhuhu..
    http://www.syahmiyem.com/2011/04/gula-gula-bala-bala.html

    ReplyDelete
  2. tu xpe.perempuan.ngehngeh.kaki dorg berlemak ek?

    ReplyDelete