Friday, July 29, 2011

Kem Pemantapan Organisasi K16 2011/2012

Aritu kan kite kene pegi kem tau. Mule-mule kite memang malas sangat nak pegi, tapi sebab ramai kawan kite pegi, kite pun pegi la. Mule-mule kite kene pegi puchong, buat kem dalam utan. Kena kemah dlm utan lagi tu. Kite takut nyamuk, tapi semua nak pegi, kite buat-buat berani la. Kena masak dalam utan, kena buat unggun api, kena pasang kemah, kena berjage malam. Nasib baik tak ade nyamuk kacau kite malam tu, kalau tak kite dah nangis-nangis dah. Pastu kite kena pegi PD pulak, diorang suruh bincang-bincang program ape ntah. Konon buat kat PD otak kite boleh rilek la, tapi jangan harap nak rilek, nak berak pun kadang-kadang tak sempat. Tapi seronok tau sebab ade kena marah-marah. Kite terime je sebab kite tau diorang marah sebab nak kite same-same berjaye. Apepepun kem ini bagi kite best la sebab makan sedap, banyak lak tu. Yang penting kite dapat same-same dengan kawan-kawan buat same-same semua tu. Kite gembire sangat walaupun malas.

Hello, kalau anda semua tahu, aku kena pegi kem pemantapan organisasi untuk MTM bermula dari hari isnin smpai la semalam(jumaat). Taknak cakap banyak, sebab nanti aku kena tembak macam-macam lak dengan pihak atasan. Tapi yang penting aku happy kat sane. Nak kate tensen, sikit-sikit la. Haha. Enjoy, dari awal sampai akhir. Rase mcm taknak tinggal plak PD tu, makan sedap gile.

Thanks sebab bagi aku peluang ni. Walaupun perangai aku cam laknat, aku try buat yang terbaik. Cheh.

Abang Long Din bos MTM
Pacak banyak kasi nasihat
Kak Ieka suruh guling2
Uki P Dasuki Sukimin
Az diri tegak time bola dtg haha
Pea aku tak tau nak letak ape
Ekim gile posing lebih pantun tak reti
Kema kentut
Ekin partner kema kentut
Am teman sekatil di PD
Q gile ganas perempuan ni
Acap MASUM proposal DOTA lepas bro!
Fariz proposal DOTA lepas bro!#2
Nana muke tanpa tekanan
Marung lawak gile natang ni
Ina gune pantun aku
Jijie rakan fogging
Naz awek Uki P
Isyamg bowie
Wani takut nyamuk
Aimi muka gelabah harhar
Nadia tanye soalan kat aku "kau garang tak?"
Ika kecik babyface so kiut miumiu
Jo kali ni tak patahkan kerusi
Syu kumakuma
Suki perempuan
Faez kaki tidur tak kire mase, di mane jua
Aku

Mohon ampun dan maaf kalau ada lakukan kesalahan. Sama2 kita menuju ke arah kegemilangan bersama.

No comments:

Post a Comment