Friday, July 22, 2011

Mencarut jom

Bangsat.

Ok lega dah sikit.

Oh, esok kena pg kem. Ape alasan aku nak bg supaya xpyh pg join aktiviti outdoor. U know, bdn x fit mcm aku ni mne nak larat buat ape lancau tu semua. Nak pegi dapur dari ruang tamu pun dh semput mcm atok umur 80 melancap.

Satu persoalan, kenapa views blog aku tak tinggi?

Jawapan yang aku berjaya kumpul setakat ini adalah:
1)aku bukan blogger lelaki kacak bergaya atau perempuan cantik manis.
2)blog aku bukan buat cerita lucah,letak link download video lucah kat ziddu atau mediafire dgn letak gmbar perempuan tudung bogel.
3)aku ni byk mencarut
4)blog ni byk merepek. Yang bce blog aku ni semuanya gile mcm aku. Takde kerja. Kire yg x bace tu intelektual gila babi la.
5)aku xletak lagu kat blog aku. Harhar.

Ok,time nak download kat ziddu.

No comments:

Post a Comment